piatok 18. februára 2011

Prvý príspevok :)

Dlho predlho som zvažovala či sa vôbec mám pustiť do písania tohto blogu. Nie som totiž veľmi pisateľský typ. Slohy mi nikdy veľmi nešli. Avšak myslím si, že to hádam dáko zvládnem. Dúfam.
Cieľom tohto môjho blogu by mali byť recenzie na kadejaké nádherné laky na nechty, a nielen to. Viem, existuje veľa kvalitných blogov zaoberajúcich sa práve lakmi, ale tento môj by mal byť o lakoch bežne dostupných aj v našich končinách. O.P.I, Chine glaze, Orly.... to sú značky zvučných mien lenže zohnať ich na Slovensku si vyžaduje značnú dávku trpezlivosti a najmä financií. Čo si teda ja ako študentka veľmi dovoliť nemôžem. Bohužiaľ. Ale keďže mám doma plnú škatuľu krásnych lakov (v pohode zohnateľných) a stále pribúdajú nové bola by škoda sa s nimi nepodeliť :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára