nedeľa 7. augusta 2011

Catrice Apropos Apricot

Značka Catrice je pomerne nová na slovenskom trhu. Ja som si ju za ten čas už ale stihla celkom obľúbiť. Vlastním od nej aj zopár lakov, ktoré vám postupne predstavím. Dnes to bude Apropos Apricot. Jemná marhuľková oranžová vyzerá už na prvý pohľad veľmi pekne.


Kryje v dvoch silnejších vrstvách, lepšie by však boli tri. Schne pomerne dlho takže treba si na lakovanie vyhradiť dostatok času. 


Na opálených rukách vyzerá veľmi pekne. Má v sebe jemný shimmer, ktorý je však viditeľný najmä vo fľaštičke. Na nechtoch ho zbadáte len na priamom slnku (všimnúť si ho môžete najmä na malíčku). 


Celkovo som s týmto lakom celkom spokojná, aj keď pri prvom lakovaí som mala pocit, že ho vyhodím lebo sa mi zdal strašne hustý. Ale dala som mu ešte jednu šancu a neľutujem :).

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára