nedeľa 7. augusta 2011

PUPA Nail Art Kit in 891 White Violet

Predpokladám, že každý z vás už zaregistroval cracking nadlaky. Má ich Essence, China Glaze, a mnohé iné značky. Ja by som vám dnes chcela ukázať praskač od Pupy.


Pupa tento crackingový nadlak predáva spolu s podlakom za cca 8 eur zabalené v čiernej krabičke, na ktorej sa nachádzajú aj inštrukcie ako na to. Ja mám odtieň White/Violet. Podkladový lak kryl kupodivu už v jednej vrstve a aj samostatný vyzerá veľmi pekne. Bohužiaľ som ho neodfotila takže o ňom niekedy nabudúce.


Praskajúci nadlak schne matne takže je nutná vrstva top coatu. Vyzerá to spolu veľmi pekne podľa mňa a som rada, že túto sadu vlastním aj keď výdrž je nič moc. Už na druhý deň som mala ošúchané končeky. Ale inak spokojnosť lebo praská veľmi pekne.




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára