piatok 19. augusta 2011

Catrice The Devil Wears Red

Tento lak mi taktiež prišiel v balíčku, ktorý som vyhrala na facebookovej stránke Catrice. Keďže sa mi pri včerajšej oslave môjho Bc. titulu zlomil necht, tak som usúdila, že práve diabol nosí červenú bude to pravé pre krátke nechtíky.


Lakoval sa ako väčšina Catrice lakov - úplne krásne. Schol trošinku dlhšie ale stále to bolo v norme. Príde mi ako vhodná alternaríva pre čiernu, keďže na nechtoch vyzerá veľmi tmavo.


Nakoniec som však neodolala a prelakovala ho zlatým práskacím lakom W7, ktorý som dostala od mojej drahej sestričky :). O ňom bude neskôr samostatný príspevok.


1 komentár:

  1. Wau, ten první vypadá úžasně! :))

    *INTERVIEW + GIVEAWAY* - mrkněte všichni na můj blog: aktuálně interview s Petrou Holíkovou + možnost vyhrát vegan-friendly neonovou kabelku značky MOJE!! :)

    just JE NE SAIS QUOI
    Independent Fashion Bloggers
    Follow my blog with Bloglovin
    about.me/Jesika

    OdpovedaťOdstrániť