pondelok 1. augusta 2011

Essence @Holografics.com collection - Gagaletric nail polish

Konečne aj k nám dorazila nová kolekcia od značky Essence @Holografics.com. Pravdupovediac mňa veľmi nezaujala. Predsa si však našli ku mne cestu dva láčiky z troch, ktoré sú u nás dostupné. U mňa to vyhrali Blue Ray a Gagaletric. Ani jeden z nich nie je holografický skôr sú duochrome. Dnes vám predstavím Gagaletric.
Lakoval sa úžsane až na to, že ani v troch vrstvách poriadne nekryl. A to ja nemám rada. Vyzerá však celkom pekne, mení sa podľa svetla. Ružová, biela, modrá tri farby, ktoré v ňom môžete nájsť.


Kedže láčik nie je veľmi krycí rozhodla som sa ho použiť ako efektový nadlak a to už bolo iné kafe. Nalakovala som ho na Essence Fatal, čo je čierny lak. Menil farby od zelenej cez modrú až po fialovú. Proste nádhera. Škoda, že sa to nedalo poriadne zachytiť foťákom. Btw. výsledný efekt celkom pripomínal Blue Ray, len bol krajší :)


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára